GNU/Linux Peppermint 9 – radni izvještaj

bannerc

Nakon puna četiri mjeseca korištenja, objavio sam svoj prvi radni izvještaj o radu jedne Linux distribucije, u ovom slučaju se radi o GNU/Linux Peppermint 9 distribuciji. Linux Peppermint sam instalirao 23. Oktobra 2018. godine te sam u tom periodu mnogo interesantnih stvari uradio na njoj, napisao sam dosta autorskih radova kako iz arheologije te podjednako i iz Linux-a te sam u tu svrhu kreirao izvještaj koji možete pogledati u pdf-u dole ispod ovog teksta.

About Amar Tufo

My name is Amar Tufo. I'm 27-years old. Currently I'm hold bachelor degree of archaeology. Experienced Linux user and blogger, writer and future Linux system administrator.
This entry was posted in Linux izvještaji. Bookmark the permalink.

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.