Arheologija Rima – fajront druga zdravo treća godina!

spqr

Oni koji me znaju a znaju me kao prepoznatljivog mladog kolegu Arheologije koji je dugo vremena vukao Arheologiju Rima sve dok moje legije danas konačno nisu napravile proboj ka neprijateljskoj liniji da bismo na kraju dobili bitku.  I evo sam sada konačno i ponosno treća te ujedno završna godina Arheologije.

Mnoge moje uvažene kolege znaju da je Arheologija Rima izuzetno kompleksna kao oblast pa tako i predmet gdje se od vas očekuje da barate periodima od starih Etruraca pa do osnutka Rima. Pa vas onda dočeka doba Kraljeva pa Brutova narodna revolucija te početak Republike (Rana i Kasna republika). A onda vas dočeka ovaj veliki legendarni čovjek – molim vas ovo je Oktavijan August ili samo car August.

statue-augustus

Augustus von Prima Porta (20-17 v. Chr.), aus der Villa Livia in Prima Porta, 1863

Onako kako je to Cezar uradio 48. godine prije Krista kada je dobio pravo trijumfa nad Verncingetoriksom po okončanju Galskih ratova, tako sam i ja na današnji dan (20. Septembra 2016) uspješno riješio i položio Arheologiju Rima i tako sebi ponosno osigurao mjesto na Trećoj godini Arheologiji.

rim

Arheologija Rima (iz Index-a) | Slika: Amar Tufo 2016

Iskren da budem bilo je ovdje svega i frustracija i onih faza kada vam se da zeleno svjetlo da ‘odustanete’ ali se uvijek vratite da ispravite sopstvenu grešku. Barem se meni nije dogodila Teutoburška katastrofa 9. godine nove ere kada su u tri kišovita dana Germani potukli i pobili tri imperijalne legije XVII, XVIII, XIX pod zapovjedništvom rimskog konzula Vara ili Varusa. Uspravno i ponosno stojim na vratima treće godine Arheologije gdje polahko postajem Amar Tufo, Arheolog.

About AmarTufo

Amar Tufo je 23. godišnji student treće godine Arheologije, Filozofskog fakulteta u Sarajevu, iskusan višegodišnji bloger, VB.NET junior developer i kreator Minox Player-a. Amar je ujedno i petogodišnji Ubuntu Linux-a i open source software evanđelist, viječiti sanjar i zaljubljenik u uplifting Trance muziku. Više o Amaru i njegovom radu pogledajte na službenoj web stranici: http://www.amartufointeractive.org
This entry was posted in Moji članci, Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

